ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОРЪЧКА И ДОСТАВКА
-
ОФОРМЯНЕ НА ПОРЪЧКА
- Поръчка за доставка на продукт може да се направи по телефон 087 879 7988 и/или чрез интернет магазина ни на адрес - status-bulgaria.bg.
- При поръчка по телефона Купувачът подтвърждава,че е запознат с правилата за продажба на стоки чрез интернет-магазина и предоставя на служителя на Продавача необходима за оформяне на поръчка информация.
- При оформяне на Поръчка чрез мрежата на интернет Купувачът попълва формата за поръчка на продукти, предоставена на Уебсайта, и я изпраща към Продавача чрез мрежата на интернет.
- Ако Купувачът има предпочитан ден и/или час за доставка, той следва да уведоми за това Продавача при оформяне на поръчката си в раздел „Коментари“.
- В случай че поръчаният продукт не е наличен на склад, Продавачът е задължен да уведоми Купувача за това. Купувачът има право да замени продукта с друг или да анулира поръчката си.
- Купувачът има право да промени Поръчката си преди предаването на стоката към куриера, като уведоми Продадавача за това по телефона.
- Поръчка за доставка на продукт може да се направи по телефон 087 879 7988 и/или чрез интернет магазина ни на адрес - status-bulgaria.bg.
-
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ДОСТАВКА
- Доставката се извършва посредством следните куриери - Speedy и Econt
- Доставката се извършва до 3 работни дни след получаване на Поръчката . Продавачът ще направи всичко възможно, за да бъде спазен срокът за доставка, но е възможно да бъде забавена доставката поради непредвидени обстоятелства, настъпили не по вина на Продавача.
Забележка: Някои населени места има специален график на доставка. За повече информация относно графика за доставка до Вашето населено място може да получите тук:
- Доставката до офис, АПС на куриери Speedy или Econt или до адреса в България. Стойността на доставката до адрес се изчислява индивидуално на база тегло на поръчаните продукти и установените тарифи за куриерски услуги на "Еконт" или "Спиди". Доставката може да бъде извършена от друга, предпочитана от Купувача, куриерска служба за сметка на Купувача по редовните тарифи според типа услуга "врата - врата" или "врата - офис".
- Доставката в България е безплатна независимо от сумата на поръчката, като тя се извършва в рамките на два работни дни, считано от следващия работен ден от датата на поръчка, от наш фирмен куриер. Ако желаете поръчката да Ви бъде доставена с друг куриер, ефективно се изпълнява условието от т. 2.2
- Рискът за случайно погиване или случайно увреждане на Стоката преминава към Купувача в момента на предаването му на Стоката и слагането на подписа си върху документа, подтвърждащ получаването (стокова разписка). Купувачът следва да прегледа пратката, адресирана до него, в момента на получаването й и в присътствие на куриера. Претенции към външния вид и комплектността на продуктите след получаването им не се приемат.
- При доставка на поръчаните стоки се предават на Купувача или лицето, посочено в Поръчката като получател. Може да бъде предадено и на лице, упълномощено от Купувача за това със нотариално заверено пълномощно.
-
ГАРАНЦИИ И ОТГОВОРНОСТ
- Продавачът не носи отговорност за щети,причинени от Купувача, вследствие на ненадлежащо или неправилно използване на Продуктите, закупени от Интернет-магазина.
- Продавачът не отговаря за загуби на Купувача, възникнали вследствие на:
- неправилно попълване на формата за поръчка, както и грешно посочени персонални данни,
- неправомерни действия на трети лица.
- Купувачът носи пълна отговорност за истинността на данните, посочени от него при регистрацията в Интернет-магазина.
- Продавачът има право да изпраща към Купувача съобщения с рекламно-информационен характер при съгласие за това от страна на Купувача. Купувачът дава съгласието си като се абонира за информационния бюлетин. Ако Купувачът не желае да получава бюлетина, той следва да се откаже от получаването на тези съобщения, като изпрати за това писмо на имейл адрес office@status-bulgaria.bg или като влезне в настройките на своя профил и избере Записване / отписване за известия.
ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ И РЕКЛАМАЦИЯ
На основание чл. 50 от ЗЗП потребителят има право да се откаже от договора от разстояние без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи (с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от ЗЗП) в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, или когато потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно – считано от датата, на която потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, приеме последната стока. Правото на отказ може да бъде упражнено само ако потребителят е представил на status-bulgaria.bg (Виеза ООД) стоката в оригиналната ѝ опаковка в запазен търговски вид, всички числящи се към стоката аксесоари, принадлежности, документи и оригиналната касова бележка/фактура за покупката. В случай на упражнено право на отказ от договор от разстояние потребителят трябва да изпрати или предаде стоките обратно на status-bulgaria.bg (Виеза ООД) не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил на status-bulgaria.bg (Виеза ООД) за решението си да се откаже от договора. До предаването на стоката на status-bulgaria.bg (Виеза ООД) рискът от случайното ѝ погиване или повреждане се носи изцяло от потребителя.
Упражняване правото си на отказ или замяна и връщане на продукти се осъществява след писменно заявление, имейл от потребителя или с попълването на формуляра и/или се съгласува по телефона 087 879 7988 или на адрес: гр.София, Военна Рампа ул. Проф. Иван Георгов 3. Ако използвате тази възможност, ние незабавно ще Ви изпратим на траен носител (например по електронна поща) съобщение за потвърждение на получаването на отказа. За да спазите срока за отказ от договора, е достатъчно преди изтичането на срока за отказ от договора: да завършите успешно процедурата за отказ или да ни изпратите съобщение относно упражняването на правото на отказ. Действие на отказа. Ако упражните правото си на отказ от сключен договор от разстояние ние ще Ви възстановим по банков път, по посочена от Вас банкова сметка в българска банка, всички плащания, които сме получили от Вас, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Вас начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от нас), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни считано от датата, на която ни информирате за Вашето решение за отказ. Имаме право да отложим възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не ни представите доказателства, че сте изпратили обратно стоките, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано. Очакваме да ни изпратите или да върнете обратно стоките без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който сте ни информирали за отказа си от настоящия договор. Вие трябва да поемете преките разходи по връщане на стоките.
Съгласно чл. 57, т. 5 от ЗЗП не подлежат на връщане запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
В случай, че във връзка с направен отказ от договор е необходимо да приберете обратно предоставена от Вас стока, status-bulgaria.bg (Виеза ООД) няма да носи отговорност, ако същата не бъде прибрана от Вас в срок до 30 (тридесет) календарни дни.
При заявка за връщане на стоки закупени, чрез онлайн покупка на изплащане е необходимо да върнете всички закупени със съответната покупка на изплащане стоки, като посочването на отделни стоки е неприложимо. В този случай следва да отправите всички свои претенции за възстановяване на заплатената цена директно към съответната финансова институция, кредитирала онлайн покупката, с която сте закупили стоката/ите, предмет на съответната заявка за връщане.
В случай на упражнено право на отказ от договор от разстояние потребителят трябва да изпрати или предаде стоките обратно на status-bulgaria.bg (Виеза ООД) не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил на status-bulgaria.bg (Виеза ООД) за решението си да се откаже от договора. До предаването на стоката на status-bulgaria.bg (Виеза ООД) рискът от случайното ѝ погиване или повреждане се носи изцяло от потребителя.
Преглед на стоката. Рекламации
При получаването на стоката купувачът е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, незабавно да информира лицето извършващо доставката. Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като купувачът губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи. Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по правилата на ЗПЦСЦУПС и ЗЗП (само за потребители) и/или съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция. Адрес за жалби: гр. София, ул. Проф. Иван Георгов 3. Телефон за техническа поддръжка 087 879 7988